Life Style Nutrition Management

slider-4Ένα πρόγραμμα διατροφής για άτομα που δουλεύουν πολλές ώρες, άτομα που πρέπει να παρευρίσκονται  σε πολλές εκδηλώσεις  και δεν μπορούν να ασχοληθούν με την διατροφή τους. Το πρόγραμμα διατροφής τους πρέπει να είναι ευέλικτο, εύκολο και πάνω από όλα να καλύπτει τις ανάγκες του.

Οδηγός για την αλλαγή της συμπεριφοράς
Το βάρος σας είναι σημαντικό
Η απώλειας βάρους που απαιτείται για τη βελτίωση της υγείας σας μπορεί να είναι πολύ μικρότερη από αυτό που εσείς επιθυμείτε να χάσετε. Η έρευνα έχει δείξει ότι η υγεία σας μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά από μια απώλεια της τάξης του 5-10 τοις εκατό του αρχικού σας βάρους. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσει εκεί, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ένας αρχικός στόχος της απώλειας 5-10 τοις εκατό του αρχικού σας βάρους είναι τόσο ρεαλιστικός και πολύτιμος.
Ρυθμίστε τους στόχους σας σωστά
Η σωστή ρύθμιση των στόχων σας είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα.
Οι περισσότεροι άνθρωποι που προσπαθούν να χάσουν βάρος εστιάζουν πάνω σε αυτό τον ένα στόχο: την απώλεια βάρους. Ωστόσο, έμφαση πρέπει να δώσουμε στις διατροφικές συνήθειες και στη σωματική δραστηριότητα .Αλλαγές που θα οδηγήσουν σε μακροπρόθεσμη αλλαγή του βάρους και της εικόνας που έχετε για εσάς.

Nothing Succeeds Like Success

Τι είναι το shaping ;
Είναι μια τεχνική συμπεριφοράς όπου μαζί με τον διαιτολόγο ,επιλέγουμε βραχυπρόθεσμους στόχους που θα μας φέρουν βήμα –βήμα ,σιγά-σιγά στον πρωταρχικό μας ,τον υψηλό ,στόχο.
Βασίζεται στο σκεπτικό τίποτα δεν πετυχαίνει όπως η επιτυχία, τα έχουμε καταφέρει όταν τα έχουμε καταφέρει.
Το shaping βασίζεται σε δύο βασικές αρχές :

  • Οι συνεχείς –μικροί στόχοι είναι ο καλύτερος τρόπος για να επιτευχθεί ο ‘’ μακρινός ‘’ στόχος !
  • Οι συνεχείς ανταμοιβές μπορούν να αναζωογονούν συνεχώς την συνολική μας προσπάθεια.

Επιβράβευση της επιτυχίας (αλλά όχι με τρόφιμα)

Μια αποτελεσματική ανταμοιβή είναι κάτι που είναι επιθυμητό και εξαρτάται από την επίτευξη του στόχου σας. Οι ανταμοιβές που θα επιλέξετε μπορεί να είναι κάτι υλικό (π.χ., μια ταινία ή ένα CD μουσικής, ή μια πράξη αυτό-καλοσύνη (π.χ., ένα απόγευμα μακριά από την εργασία ή μόλις μία ώρα από ήσυχες στιγμές μακριά από οικογένεια). Συχνές μικρές ανταμοιβές, είναι πιο αποτελεσματικές από ό, τι μεγαλύτερες ανταμοιβές που απαιτούν μια μακρά, δύσκολη προσπάθεια.

Ισορροπείστε
Ο «αυτοέλεγχος» αναφέρεται στην παρατήρηση και καταγραφή της καθημερινής συμπεριφοράς σας, όπως η πρόσληψη θερμίδων, μερίδες φρούτων και λαχανικών, το ποσό της σωματικής δραστηριότητας, κλπ, ή ένα αποτέλεσμα από αυτές τις συμπεριφορές, όπως το βάρος.
Η αυτοπαρατήρηση της συμπεριφοράς μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά καιρούς, όταν δεν είστε σίγουροι για αυτό που κάνετε, και μερικές φορές ,όταν θέλετε να βελτιώσετε μια συνήθεια . Η αυτοπαρατήρηση μας βοηθά να κινούμαστε πιο κοντά στην επιθυμητή κατεύθυνση και μπορεί να μας δώσει ,σε «πραγματικό χρόνο», την πορεία και το αποτέλεσμα της αλλαγής. Για παράδειγμα ,η τήρηση αρχείου της φυσικής σας δραστηριότητας μπορεί να δείξει τι ακριβώς κάνετε και τι αποτέλεσμα θα έχετε . Όταν η δραστηριότητα σας αυξάνεται ,σας ενθαρρύνουμε να το διατηρήσετε και να το αυξήσετε. Μερικοί ασθενείς βρίσκουν ότι η συγκεκριμένη αυτοπαρατήρηση κάνει την προσπάθεια ευκολότερη, ενώ άλλοι προτιμούν να χρησιμοποιούν το δικό τους σύστημα καταγραφής.

Αποφύγετε μια αλυσιδωτή αντίδραση
Μπορεί να εκτίθεστε σε κοινωνικά ή περιβαλλοντικά ερεθίσματα τέτοια που να ενθαρρύνουν την κατανάλωση ανεπιθύμητου φαγητου, όπως συχνές κοινωνικές εκδηλώσεις , πολύωρη εργασία. Στις συνεδρίες μας μπορείτε να μάθετε από την αυτο-παρακολούθηση πότε τρώτε περισσότερο; βλέποντας τηλεόραση, ή κάθε φορά που υπάρχουνε κεράσματα παντού στο γραφείο ή στο σπίτι , ή όταν φίλοι σας προσφέρουν συνεχώς φαγητό.
Μαθαίνουμε να ισορροπούμε ανάμεσα στις απαιτήσεις της καθημερινότητας ,την ευχαρίστηση και στην επιθυμητή μας εικόνα ,πάντα με γνώμονα την υγεία και την ευεξία.

«Δεν υπάρχει αγάπη πιο ειλικρινής από την αγάπη για το φαγητό»

Τζορτζ Μπέρναρντ Σω